.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی و گل گهر جدالی برای انتقام و ماندن
نساجی مازندران در یک هشتم نهایی جام حذفی کشور مقابل تیمی قرار می‌گیرد که فصل گذشته این تیم را از کسب سهیمه آسیایی بازداشته بود.

به گزارش شمال نیوز، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و ۱۶ تیم این مرحله با شناختن حریفانشان، خود را برای این رقابت‌ها در ۲۷ و ۲۸ دی ماه آماه می‌کنند.

در یکی از این دیدار‌ها نساجی مازندران برای صعود از این مرحله مقابل گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد تیمی که در هفته آخر فصل گذشته لیگ برتر کشور با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل نساجی در رده پنجم جدول قرار گرفت و از کسب سهیمه آسیایی بازماند

مسابقه هفته سی‌اُم لیگ بیستم برای گل گهر بازی سخت همراه با خاطره‌ای تلخ بود این تیم سیرجانی می‌توانست در روزی که نتیجه این بازی برای نساجی مهم نبود با یک برد خانگی سهمیه آسیایی را کسب کند، اما بازی خوانی ساکت الهامی نتیجه مساوی ۲ بر ۲ را رقم زد تا این سهمیه فقط به دلیل تفاضل گل بیشتر به تراکتور برسد.

نساجی که یک بار گل‌گهر را از کورس کسب سهمیه عقب انداخته است در یک هشتم نهایی جام حذفی نمی‌خواهند بازنده باشند و گل گهر نیز می‌خواهد هم انتقام از آن بازی را بگیرد هم جزو هشت تیم صعود کننده باشد.

این دو تیم تاکنون ۷ بار در لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم قرار گرفتند که یک برد برای نساجی، سه برد برای گل گهر و سه دیدار هم به تساوی کشیده شد دیدار‌هایی که به دلیل سرمربیان دو تیم همیشه با حساسیت‌هایی همراه بود حساسیتی که در بازی قبلی دو تیم در آذر ماه خود را نشان داد و بازی به جنجال کشیده شد.

نتایج دیدار‌های قبلی دو تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی هم جالب است گل گهر سیرجان ۴ بر صفر حریف شمالی خود شهرداری آستارا را شکست داد و نساجی یک بر صفر آرمان گهر سیرجان همشهری گل گهر را از پیش رو برداشت

این دیدار از جنبه دیگری نیز حساس است نساجی اکنون در بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور با ۱۴ امتیاز در رده هشتم و گل گهر با ۱۳ امتیاز در تعقیب او و رده نهم جای دارد، جدال این دو تیم جدالی برای بقا در جام حذفی و انتقام در لیگ برتر است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.